MEDEDELING!! Onze forumactiviteiten zijn vanaf 04-07-2018 verplaatst naar het Center Parcs Forum. https://www.centerparcsforum.nl/forum/ Dit forum dient als archief/naslagwerk.

Wildwaterbaan verbouwen in De Huttenheugte en De Kempervennen

Alles over de Aqua Mundo's van Center Parcs.
Plaats reactie
elenor

Wildwaterbaan verbouwen in De Huttenheugte en De Kempervennen

Bericht door elenor » 25 jun 2018 21:17

Is het een idee om de wwb in de huttenheugte en kempervennen te verbouwen d.m.v. de 2 glijbanen er tussenuit te halen en de baan gewoon door te leggen door de grot en aan te laten sluiten aan de laatste afdaling?
Voorkomt naar mijn mening een hoop opstopping (drukte) en ergenis!

elenor

Re: Wildwaterbaan verbouwen in De Huttenheugte en De Kempervennen

Bericht door elenor » 27 jun 2018 19:18

Ben afgelopen zondag een dagje naar de kempervennen geweest en ben zeer te spreken over de verbouwing.
Het ziet er prima uit, zelfs de vloer van het golfslagbad waar ik zo mijn bedenkingen bij had.
Alleen stoor ik me dus aan de wwb, in de middag was het redelijk druk waardoor je door de stroming en de opstopping zo tegen stilzittende mensen aan knalt.

siemen

Bericht door siemen » 28 jun 2018 08:46

Het zou inderdaad een zeer goede verandering zijn als de wildwaterbaan gewoon door de grot heen stroomt. Vind het ook vervelend om steeds tegen anderen op te botsen.
Ik stem mee 3^

Tom

Bericht door Tom » 28 jun 2018 13:14

Nou, dat is precies wat ik dacht, toen ik de laatste keer op KV was. Dan krijg je een beetje hoe het vroeger op De Eemhof uitzag.

Ik vind je idee top, maar ik vrees dat CP hier geen moeite of geld in gaat stoppen, want het ligt al weet ik veel hoeveel jaren zo, dus waarom zouden ze het aanpassen?!

Mail ze eens zou ik zeggen! :)

Reginald40

Bericht door Reginald40 » 28 jun 2018 21:17

Door iedereen plat mailen en wie weet wordt er gehoord door Center Parcs!

Tom

Bericht door Tom » 28 jun 2018 21:32

Ik heb er nog eens over nagedacht, maar als je dit verandert, dan krijg je natuurlijk wel een hele andere stroming in die wildwaterbanen. Dan komt er meer water in de overloopbassins en stroomt het water ook anders. Misschien is het met goed fatsoen niet eens mogelijk, om die buizen zomaar weg te halen?!

elenor

Bericht door elenor » 29 jun 2018 19:45

Dan krijg je idd een 'oude eemhof' situatie Tom . . . 3^
In de grot een rustpunt maken met 'bubbelbanken' en dan door naar de laatste afdaling.
Beetje lichteffecten in de grot 15^ . . . ik zeg ideeën genoeg en z.s.m. starten met de aanpassing 10^

Plaats reactie