Wij zijn verhuisd naar www.centerparcsinformatie.nl voor alles over Center Parcs! www.centerparcsinformatie.nl

[Center Parcs Lot-et-Garonne] Informatie & Vragen

Le Bois Francs, Les Hauts de Bruyères, Le Lac d'Ailette, Les Trois Forêts, Le Bois aux Daims
Plaats reactie
Mariëtte
Beheerder

[Center Parcs Lot-et-Garonne] Informatie & Vragen

Bericht door Mariëtte » 20 jun 2017 20:34

Lot-et-Garonne is een project van 400 cottages in Frankrijk, die vooralsnog gepland staat voor 2020.
Hierbij een eerste artist impression.

Afbeelding

Bron: Center Parcs in het nieuws.
Keep calm and go to Center Parcs 7^ .

Tom

Re: [Center Parcs Lot-et-Garonne] Informatie & Vragen

Bericht door Tom » 20 jun 2017 21:43

Oh waw, wat een mooie tekening.

Is dit een van de 2 parken, die al aangekondigd waren, in het zuiden van Frankrijk?

Lijkt me wel interessant welke kant ze hiermee opgaan. Een park als LTF heeft al zo'n 1000+ cottages, dat is een mega park.
Bijzonder dat ze hier voor een middenmaat kiezen. En welke faciliteiten zullen hier komen?
Wordt het iets als Bostalsee of wordt het vanaf het begin "meer echt CP", met een MD en normale grootte AM?!

Leuk om weer een nieuw project te volgen!

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 21 jun 2017 13:58

Wat ik begrijp uit deze Franse tekst is dat het een park wordt die gericht is op de Franse met gezinnen met jonge kinderen. Maar mijn Frans is niet zo heel goed (gewoon slecht 10^ ) en ik heb de tekst door een vertaalmachine gehaald. Degene die me kan verbeteren heel graag!
Keep calm and go to Center Parcs 7^ .

Tom

Bericht door Tom » 21 jun 2017 20:48

Aha! Wat interessant, het lijkt dat dit een 3e nieuwe park wordt in Frankrijk, gaaf.
Wat ik ervan kan maken:
  • Het wordt een Center Parcs park van de "nieuwe generatie", van middelmatige grootte
  • Het park verwacht het hele jaar rond vooral Franse bezoekers, vooral gericht op families met jonge kinderen
  • De opening is voorzien voor 2020, heeft 400 cottages, een zwembad, verschillende vrijetijdsbestedingen en activiteiten die speciaal zijn voor dit park
Dus ja, eigenlijk gewoon wat jij al zei 15^

Opvallend genoeg noemen ze het zwembad niet meteen Aqua Mundo, maar "espace aqualudique", al kan dat natuurlijk gewoon zijn omdat niemand die in het zuiden van Frankrijk woont ook maar van Center Parcs of Aqua Mundo gehoord heeft en ze het dus gewoon in het Frans omschrijven.

JeanP

Bericht door JeanP » 22 jun 2017 09:48

Mooi maar echt Frans dat is niks voor een Duitser zoals ik en ook niks voor een Nederlander.

Plaats reactie