MEDEDELING!! Onze forumactiviteiten zijn vanaf 04-07-2018 verplaatst naar het Center Parcs Forum. https://www.centerparcsforum.nl/forum/ Dit forum dient als archief/naslagwerk.

[Center Parcs] Het Meerdal Informatie & Vragen

De Eemhof, Het Heijderbos, De Kempervennen, De Huttenheugte, Het Meerdal,
Port Zélande, Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur
Plaats reactie
Mariëtte
Beheerder

Re: [Center Parcs] Het Meerdal Informatie & Vragen

Bericht door Mariëtte » 02 jul 2018 14:33

CP Roy schreef:
02 jul 2018 10:40
Wij bekijken de mogelijkheden voor een weekend naar Het Meerdal in september. Zijn er 4 persoons comfort cottages welke enigzins moderner zijn dan de foto's op de website van Center Parcs? Of hebben jullie bijvoorbeeld tips voor een mooi gelegen 4 persoons comfort cottage dichtbij de Market Dome?

Alvast bedankt!

Hoi CP Roy,

Heb je nog een voorkeur voor een type 4 persoons comfort (MD032, MD033 of MD034)?
Keep calm and go to Center Parcs 7^ .

CP Roy

Bericht door CP Roy » 02 jul 2018 15:15

Hoi Mariette,

Nee, we hebben geen voorkeur. Liefst zo groot en modern mogelijk 1^

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 02 jul 2018 18:13

Misschien is een 4 persoons comfort cottage aan het grote meer wat?

Lientje schreef:
16 jul 2017 21:21
Ik heb zelf in de 638 gezeten, die ligt niet aan het grote meer maar heeft wel als de zon schijnt lekker de zon op het terras, vond ik zelf een lekkere cottage met 2 2 pers. bedden,ook 639 ligt mooi de 647 heeft ook een mooie ligging samen met 648. De 649 zaten wij dit jaar in maar heeft geen mooi uitzicht kijk wel vanop je terras op water maar vanuit woonkamer op andere terrassen, de 650 en 651 hadden ook vanuit woonkamer en terras uitzicht op water, die hebben dan wel weer zicht op meerdere terrassen, maar dat hebben eigenlijk veel cottages in die zones.

Ik heb wel een aantal foto's van sommige 4 persoons cottages die aan het grote meer liggen.
Het is misschien handig om te kijken welke cottages nog beschikbaar zijn in die periode? Dan
kan ik kijken of ik er foto's van heb.
Keep calm and go to Center Parcs 7^ .

Markboer10

Bericht door Markboer10 » 14 jul 2018 19:22

Hoi, ik heb via facebook nagevraagd wanneer de verkeerspark open gaat. Zei zeiden het volgende:

Hallo, helaas heb ik die informatie niet. In verband met veiligheidsredenen is het verkeerplein nog steeds gesloten. Met vriendelijke groeten, Sandra

Plaats reactie