Dit is het archief van het Center Parcs Ervaringen Forum.
Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.
Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.
www.centerparcsinformatie.nl
Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.
Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.
www.centerparcsinformatie.nl
[Center Parcs De Huttenheugte] Cottage foto's
- 200391 Mark
Re: [Center Parcs De Huttenheugte] Cottage foto's
Ziet er best comfortabel uit. Mooie cottages wel :)
Een zakenman is niets anders dan een dienstverlener. Als hij dat uit het oog verliest, verliest hij de basis van zijn zaak. - Piet Derksen
- TimBerg
Leuk, de 945, daar heb ik een paar jaar geleden ook in verbleven. Ligging is echt super, vlakbij de market dome. toen wij er waren hebben ze alleen heel veel tapijttegels in de slaapkamers moeten vervangen omdat er een kat geplast had... echt heel vies, het hele huisje rook ernaar. Maar dat is inmiddels opgelost :-). Heel fijn ook, dat bubbelbad!
1x HB, 2x HH, 2x MD, 1x EP, 1x VM, 1x BTS, 1x PZ
- StephanieTroost
Na een keer op De Kempervennen te zijn geweest, gaan we volgend jaar voor de derde keer naar De Huttenheugte, en we hebben gekozen voor cottage 844, dit is een 4 persoons Premium. Heeft íemand hier foto's van, de inrichting en het uitzicht? Ik weet wel dat het huisje op een hoek zit bij het water en redelijk dicht bij de Market Dome, en dat er een klein trapje in zit maar ik zou toch graag wat meer foto's willen zien van binnen en buiten :-)
- Mariëtte
- Beheerder
Hoi StephanieTroost,
De cottage helemaal achteraan is 4 persoons premium nr.844.
Foto's van de binnenkant van de cottage staan HIER
De cottage helemaal achteraan is 4 persoons premium nr.844.
Foto's van de binnenkant van de cottage staan HIER
Keep calm and go to Center Parcs .
- StephanieTroost
Re: [Center Parcs] Cottagefoto's Aanvragen
Dankjewel! Weet je ook van wanneer die foto's zijn? Want ik heb ook foto's gezien van de 4 persoons Premium nummer 236, en dat zag er wat luxer uit dan de 844, terwijl de foto's van de 844 later zijn geplaatst.. En er is een trapje aanwezig in de 844 toch?
- Mariëtte
- Beheerder
Hoi StephanieTroost,
Ik weet niet precies van welke datum de foto's zijn die geplaatst zijn op de website van Eigen Center Parcs.
Ik vermoed dat de foto's pas (veel) later op die site zijn geplaatst dan dat de foto's zijn gemaakt. Je zou
kunnen navragen aan die site van wanneer de foto's zijn van cottagenr.844.
Ik heb een filmpje gevonden van de buren, 4 persoons premium nr.843, en die cottage heeft het vernieuwde
interieur. Ik denk dat cottage 844 ook een vernieuwd interieur heeft.
Filmpje van 4 persoons premium nummer 843.
[youtube]7MnaeX9S7dM[/youtube]
Ik ben aan het navragen welke 4 persoons premium cottages trapjes (zitkuil) hebben. Zodra ik daar een antwoord
op heb gekregen zal ik dit gelijk op het forum plaatsen.
Ik weet niet precies van welke datum de foto's zijn die geplaatst zijn op de website van Eigen Center Parcs.
Ik vermoed dat de foto's pas (veel) later op die site zijn geplaatst dan dat de foto's zijn gemaakt. Je zou
Ik heb een filmpje gevonden van de buren, 4 persoons premium nr.843, en die cottage heeft het vernieuwde
Ik ben aan het navragen welke 4 persoons premium cottages trapjes (zitkuil) hebben. Zodra ik daar een antwoord
- StephanieTroost
Mariëtte schreef: ↑17 feb 2018 20:05 Hoi StephanieTroost,
Oh dan zal ik daar morgen eens achteraan gaan :-) Alvast bedankt voor het navragen, we hopen namelijk dat het trapje ook in 844 aanwezig is, aangezien ons dat wel eens leuk leek :-)
- Mariëtte
- Beheerder
4 PERSOONS PREMIUM COTTAGES MET TRAPJES EN ZITKUIL CENTER PARCS DE HUTTENHEUGTE
831 t/m 835, 837, 840 en 843.
- Mamavan4
Mooie foto’s van cottage 945 van de huttenheugte.
Vind wel zonde dat die niet zo mooi is geronoveerd op bijv de ouder slaapkamer. Nog best ouderwetse kleding kasten en de muur zie je de stenen nog zal maar zeggen. Niet glad gestuuct. Is dat bij alle 8 persoons premium huisjes of alleen de 945 omdat dat de oudste 8 persoons premium huisje is?
Vind wel zonde dat die niet zo mooi is geronoveerd op bijv de ouder slaapkamer. Nog best ouderwetse kleding kasten en de muur zie je de stenen nog zal maar zeggen. Niet glad gestuuct. Is dat bij alle 8 persoons premium huisjes of alleen de 945 omdat dat de oudste 8 persoons premium huisje is?
'04 Eemhof
'06 Huttenheugte 2x
'10 Het Heijderbos
'11 Port Zelande
'12 Erperheide & Park Eifel
'13 Kempervennen & De Huttenheugte
'14 Kempervennen & De Huttenheugte
'15 Eemhof
'16 Vossemeren
'17 Bostalsee
'18 Het Meerdal & De Huttenheugte
'06 Huttenheugte 2x
'10 Het Heijderbos
'11 Port Zelande
'12 Erperheide & Park Eifel
'13 Kempervennen & De Huttenheugte
'14 Kempervennen & De Huttenheugte
'15 Eemhof
'16 Vossemeren
'17 Bostalsee
'18 Het Meerdal & De Huttenheugte
- Mariëtte
- Beheerder
In dit filmpje zie je ook stenen waar ze overheen hebben geverfd. Dus of het te maken heeft dat nr.945 de oudste 8 persoons premium is
durf ik niet te zeggen. Ik ben niet in alle 8 persoons premium cottage binnen geweest en kan niet zeggen of daar de muren wel gestuct
zijn, maar ik vemoed van niet.
Aan het begin van dit filmpje komt de 8 persoons premium nummer 962 voorbij.
[youtube]DD-zoAuVxk0[/youtube]
durf ik niet te zeggen. Ik ben niet in alle 8 persoons premium cottage binnen geweest en kan niet zeggen of daar de muren wel gestuct
zijn, maar ik vemoed van niet.
Aan het begin van dit filmpje komt de 8 persoons premium nummer 962 voorbij.
[youtube]DD-zoAuVxk0[/youtube]
- Wesley
COTTAGENR.606 , 2 PERSOONS COMFORT
APRIL 2018
https://www.centerparcsinformatie.nl/vi ... p=138#p138
APRIL 2018
https://www.centerparcsinformatie.nl/vi ... p=138#p138
*2018 De Eemhof , De Huttenheugte
*2017 Het Heijderbos
*2015 Het Heijderbos
*2013 Het Vennenbos , De Lommerbergen
*2012 De Lommerbergen
*2006 De Eemhof
*2005 Het Heijderbos
*2017 Het Heijderbos
*2015 Het Heijderbos
*2012 De Lommerbergen
*2006 De Eemhof
*2005 Het Heijderbos
- Mariëtte
- Beheerder
Hoi Wesley,
Dank je wel voor de mooie foto's !
Echt een super mooie ligging heeft deze cottage met heel veel privacy. Ik zou hem zou boeken,
wel gedateerd maar verder voorzien van alle gemakken die ik nodig zou hebben, bed, bad,
keuken, bank, internet en een prachtige ligging.
Als je de cottage binnen stapt waan je je wel in de jaren 70, maar voor mij geen probleem en je
zit meteen in een stukje nostalgie van Center Parcs, ook met die radio die je dan met een knop
kan bedienen in de badkamer. Nostalgischer kan haast niet !
Apart dat deze cottage een ingebouwde openhaard heeft. Erg leuk om te weten.
Ik vind het een prima cottage.
Wat vond je van deze cottage?
Dank je wel voor de mooie foto's !
Echt een super mooie ligging heeft deze cottage met heel veel privacy. Ik zou hem zou boeken,
wel gedateerd maar verder voorzien van alle gemakken die ik nodig zou hebben, bed, bad,
keuken, bank, internet en een prachtige ligging.
Als je de cottage binnen stapt waan je je wel in de jaren 70, maar voor mij geen probleem en je
zit meteen in een stukje nostalgie van Center Parcs, ook met die radio die je dan met een knop
kan bedienen in de badkamer. Nostalgischer kan haast niet !
Apart dat deze cottage een ingebouwde openhaard heeft. Erg leuk om te weten.
Ik vind het een prima cottage.
Wat vond je van deze cottage?
- Wesley
Cottage was verder inderdaad prima , alles wat je nodig hebt zit erin.
Ik vind het nostalgische ook juist mooi , geeft mooie herinneringen aan vroeger dat we daar ieder jaar waren.
Mijn moeder heeft zelfs nog huisjes gepoetst vroeger op het Heijderbos , toen gingen wij in de vakanties ook mee
naar Centerparcs en verbleven dan in het kinderhofje tot mijn moeder klaar was met werk.
Qua indeling was het even wennen , was een indeling die wij nog niet eerder gezien hadden.
Maar juist door deze indeling geeft het gevoel van ruimte in de cottage.
Woonkamer is ook groot genoeg en juist wel knus zo , je zit dichtbij het tuin gedeelte met grote ramen waar
je mooi naar buiten kunt kijken. Alles zag er netjes en verzorgd uit binnen.
Keukenbenodigdheden erg uitgebreid allemaal , extra servies en glazen waren aanwezig.
Wel misten we een welkomstpakket of attentie. Dit is wel iets waar wij altijd naar uit kijken wat voor een
verassing klaar zal liggen. Helaas dit keer niet.
Ook de E-Ticket check-in ging niet helemaal zoals we gewend zijn. Bij de portier wisten ze niet dat we kwamen en
moesten daardoor even naar de receptie. Daar lag alles verder netjes klaar gelukkig.
Personeel erg vriendeijke en behulpzaam , zagen zelfs medewerkers die het werk echt leuk vonden en dit dan
ook uitstralen naar de gasten . dat is erg belangrijk en geeft de mensen rondom ook een goed gevoel.
Zone 8 was veel gesnoeid en kaal gemaakt. Wel is er veel beplanting terug geplaatst wat allemaal nog moet aangroeien natuurlijk.
Richting Zone 7 waren veel bomen gekenmerkt met een blauwe stip , wellicht ook ter verwijdering genomineerd? (Zie fotos)
Action factory en Bowling zijn erg mooi !! Beide zijn de mooiste die wij tot nu toe gezien hebben.
Hebben dan ook met plezier een potje bowling gespeeld.
Wat ik ook een heel leuk detail vind zijn de oude lantaarnpalen met de zwarte houten balken , deze staan nog helemaal verspreid
over het park. Helaas de oude bol lampen zijn vervangen door de ovale , maar ben blij dat deze nostalgische lantaarns er nog zijn !!
Ook had een enkele nog de oude gele bordjes erop zitten met wegbewijzering , staat zelfs nog '' Centrum - Parc plaza'' links onderin .
Groetjes Wesley
Zone 8 gesnoeid.
Zone 7 bomen gekenmerkt.
Ik vind het nostalgische ook juist mooi , geeft mooie herinneringen aan vroeger dat we daar ieder jaar waren.
Mijn moeder heeft zelfs nog huisjes gepoetst vroeger op het Heijderbos , toen gingen wij in de vakanties ook mee
naar Centerparcs en verbleven dan in het kinderhofje tot mijn moeder klaar was met werk.
Qua indeling was het even wennen , was een indeling die wij nog niet eerder gezien hadden.
Maar juist door deze indeling geeft het gevoel van ruimte in de cottage.
Woonkamer is ook groot genoeg en juist wel knus zo , je zit dichtbij het tuin gedeelte met grote ramen waar
je mooi naar buiten kunt kijken. Alles zag er netjes en verzorgd uit binnen.
Keukenbenodigdheden erg uitgebreid allemaal , extra servies en glazen waren aanwezig.
Wel misten we een welkomstpakket of attentie. Dit is wel iets waar wij altijd naar uit kijken wat voor een
verassing klaar zal liggen. Helaas dit keer niet.
Ook de E-Ticket check-in ging niet helemaal zoals we gewend zijn. Bij de portier wisten ze niet dat we kwamen en
moesten daardoor even naar de receptie. Daar lag alles verder netjes klaar gelukkig.
Personeel erg vriendeijke en behulpzaam , zagen zelfs medewerkers die het werk echt leuk vonden en dit dan
ook uitstralen naar de gasten . dat is erg belangrijk en geeft de mensen rondom ook een goed gevoel.
Zone 8 was veel gesnoeid en kaal gemaakt. Wel is er veel beplanting terug geplaatst wat allemaal nog moet aangroeien natuurlijk.
Richting Zone 7 waren veel bomen gekenmerkt met een blauwe stip , wellicht ook ter verwijdering genomineerd? (Zie fotos)
Action factory en Bowling zijn erg mooi !! Beide zijn de mooiste die wij tot nu toe gezien hebben.
Hebben dan ook met plezier een potje bowling gespeeld.
Wat ik ook een heel leuk detail vind zijn de oude lantaarnpalen met de zwarte houten balken , deze staan nog helemaal verspreid
over het park. Helaas de oude bol lampen zijn vervangen door de ovale , maar ben blij dat deze nostalgische lantaarns er nog zijn !!
Ook had een enkele nog de oude gele bordjes erop zitten met wegbewijzering , staat zelfs nog '' Centrum - Parc plaza'' links onderin .
Groetjes Wesley
Zone 8 gesnoeid.
Zone 7 bomen gekenmerkt.
*2018 De Eemhof , De Huttenheugte
*2017 Het Heijderbos
*2015 Het Heijderbos
*2012 De Lommerbergen
*2006 De Eemhof
*2005 Het Heijderbos
*2017 Het Heijderbos
*2015 Het Heijderbos
*2012 De Lommerbergen
*2006 De Eemhof
*2005 Het Heijderbos
- Rafael23
Heeft iemand misschien foto's van huisje 760 en 761?
Het liefst ook van het uitzicht en de 'tuin'
Het liefst ook van het uitzicht en de 'tuin'
- Mariëtte
- Beheerder
Hoi Rafael23,
Het terras van 8 persoons comfort cottagenrs.760 en 761 van Center Parcs De Huttenheugte ligt aan een watertje
met wat bomen ervoor. (Het kan zijn dat er bomen zijn gesnoeid/weggehaald nadat ik deze foto heb genomen.)
Op deze foto zie je het terras van 8 persoons comfort cottagenr.756. Iets meer naar rechts liggen de 8 persoons
comfort cottagenrs. 760 en 761.
Er zijn verder helaas geen foto's op internet beschikbaar van deze 2 cottages.
Het zou fijn als je misschien een paar foto's kunt maken, zodat we ook van deze cottages foto's op het forum hebben staan!
Fijne vakantie!
Het terras van 8 persoons comfort cottagenrs.760 en 761 van Center Parcs De Huttenheugte ligt aan een watertje
met wat bomen ervoor. (Het kan zijn dat er bomen zijn gesnoeid/weggehaald nadat ik deze foto heb genomen.)
Op deze foto zie je het terras van 8 persoons comfort cottagenr.756. Iets meer naar rechts liggen de 8 persoons
comfort cottagenrs. 760 en 761.
Er zijn verder helaas geen foto's op internet beschikbaar van deze 2 cottages.
Het zou fijn als je misschien een paar foto's kunt maken, zodat we ook van deze cottages foto's op het forum hebben staan!
Fijne vakantie!
- astrid
Goeiemorgen, heeft iemand misschien foto's van huisje 557 en 560?
Dit ivm vissen en word aangegeven als vishuisjes.
B.V.D
Dit ivm vissen en word aangegeven als vishuisjes.
B.V.D
- Mariëtte
- Beheerder
Hoi astrid,
Foto's van 6 persoons premium cottagenr. 560 heb ik gevonden.
Foto's van 6 persoons premium cottagenr. 560 heb ik gevonden.
- astrid
Dankjewel Mariette , het filmpje wat er bij staat (het uitzicht) vind ik dat er toch te veel struiken en bomen staan aan de waterkant helaas . Zeker omdat dit als vishuisje te boeken is met daarbij "A-locatie". Of er moet flink gesnoeid zijn want het zijn foto's en film van een aantal jaar geleden. Maar nogmaals bedankt voor de snelle reactie
- Jordy
Hallo,
Zijn er ook foto’s van de vernieuwde vip 4per huisje nummer 335 ? En een foto van uit het huis richting het meer?
Zijn er ook foto’s van de vernieuwde vip 4per huisje nummer 335 ? En een foto van uit het huis richting het meer?
- Mariëtte
- Beheerder