Dit is het archief van het Center Parcs Ervaringen Forum.
Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.
Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.
www.centerparcsinformatie.nl
Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.
Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.
www.centerparcsinformatie.nl
Wat doe je vandaag?
- Mariëtte
- Beheerder
Wat doe je vandaag?
Ik ben op dit moment druk bezig met het forum. Er moet nog een hoop gebeuren maar ik vind het
een uitdaging om dit te doen. Ik leer elke dag weer nieuwe dingen bij. Nu kijken hoe ik de foto's
op het forum zo kan instellen dat ze allemaal eenzelfde formaat krijgen en niet de ene keer super
grote foto's en dan weer kleine foto's. Zo zijn er nog meer dingen die ik aan het uitzoeken ben.
Moeilijk maar leuk om te doen.
een uitdaging om dit te doen. Ik leer elke dag weer nieuwe dingen bij. Nu kijken hoe ik de foto's
op het forum zo kan instellen dat ze allemaal eenzelfde formaat krijgen en niet de ene keer super
grote foto's en dan weer kleine foto's. Zo zijn er nog meer dingen die ik aan het uitzoeken ben.
Moeilijk maar leuk om te doen.
Keep calm and go to Center Parcs .
- peer
Re: Wat doe je vandaag?
Vandaag een zware dag gehad... Oom van mij heeft zijn gevecht tegen zijn ziekte verloren en is vanmiddag ingeslapen
je houdt er in je achterhoofd wel rekening mee ,maar toch komt het onverwacht en zeker zo tegen kerst
,wat toch de mooiste tijd van het jaar moet zijn....ik vraag mij wel eens Waarom toch!!......
je houdt er in je achterhoofd wel rekening mee ,maar toch komt het onverwacht en zeker zo tegen kerst
,wat toch de mooiste tijd van het jaar moet zijn....ik vraag mij wel eens Waarom toch!!......
- Mariëtte
- Beheerder
Het komt toch vaak nog onverwachts ook al weet je dat het zal
gaan gebeuren. Het blijft altijd een klap als je het te horen krijgt.
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.
gaan gebeuren. Het blijft altijd een klap als je het te horen krijgt.
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.
- peer
Eerst bedankt voor de steunbetuiging
Vandaag weer een zware dag achter de rug ,hebben afscheid van mijn oom genomen in het crematorium ,het was een mooie dienst met mooie herinneringen .
Ook hebben we met elkaar gesproken(het gezin) en hebben besloten dat we toch maar naar CenterParcs gaan maandag(zou mijn oom ook zelf hebben gewild )om samen kerst te gaan vieren en ook om met elkaar samen te zijn en ook om wat afleiding te hebben na deze zware tijd....
Vandaag weer een zware dag achter de rug ,hebben afscheid van mijn oom genomen in het crematorium ,het was een mooie dienst met mooie herinneringen .
Ook hebben we met elkaar gesproken(het gezin) en hebben besloten dat we toch maar naar CenterParcs gaan maandag(zou mijn oom ook zelf hebben gewild )om samen kerst te gaan vieren en ook om met elkaar samen te zijn en ook om wat afleiding te hebben na deze zware tijd....
- Mariëtte
- Beheerder
Fijn voor jullie dat, ondanks het grote verdriet, de afscheidsdienst mooi was.
De herinnering zal altijd blijven. Uit het oog maar nooit uit het hart.
Het zal denk ik een vakantie worden met een lach en een traan.
Ik wens jouw en je familie, ondanks het grote verlies, een hele fijne
(kerst)tijd toe op jullie vakantie bij Center Parcs.
De herinnering zal altijd blijven. Uit het oog maar nooit uit het hart.
Het zal denk ik een vakantie worden met een lach en een traan.
Ik wens jouw en je familie, ondanks het grote verlies, een hele fijne
(kerst)tijd toe op jullie vakantie bij Center Parcs.
- peer
Gisteravond kregen wij het droevige bericht dat een tante van mij is overleden in het ziekenhuis ,waar ze was opgenomen voor een operatie die ze maandag zouden uitvoeren (die was voor iets anders)Ze heeft gisteren een bloeding in haar hersenen gehad
Het overlijden van mij oom nog niet helemaal verwerkt ,komt die van mij tante er weer boven op
Hoeveel kan een mens hebben en verdragen en wat is de wereld toch hard en oneerlijk....
Het overlijden van mij oom nog niet helemaal verwerkt ,komt die van mij tante er weer boven op
Hoeveel kan een mens hebben en verdragen en wat is de wereld toch hard en oneerlijk....
- Mariëtte
- Beheerder
- Lientje
Veel sterkte Peer
- Bianca81
Gecondoleerd en veel sterkte Peer!
- bianca
Gecondoleerd en sterkte.
- NaMiSe
Gecondoleerd en sterkte
,
,
- peer
Vandaag was weer een zware dag ,de crematie van een tante van mij .Het was een zeer mooie dienst..
verder wil ik ieder
verder wil ik ieder
- peer
Ben Druk,druk,druk ben alvast wat spullen aan het inpakken gaan Maandag voor een weekje naar Center Parcs De Kempervennen Vakantie inhalen die van de zomer niet door kon gaan ,hoop dat deze keer wel alles goed gaat en dat we fijn een weekje tot rust kunnen komen ,na een hectische periode en dat we kunnen bijtanken voor de periode die nog voor ons ligt .... Heb er echt zin in deze keer om te gaan
- Mariëtte
- Beheerder
Hoi Peer,
Ben je al bijna klaar met inpakken? Een hele fijne vakantie toegewenst
op De Kempervennen. Lekker een weekje tot rust komen!!
- peer
Nee nog niet helemaal klaar ,vandaag de laatste dingen nog inpakken en morgen vroeg de auto inpakkenMariëtte schreef:Hoi Peer,
- Mariëtte
- Beheerder
Rij voorzichtig en een hele fijne vakantie!
- bianca
Op sites aan het zoeken naar een nieuwe telefoon, maar pff wat zijn er het veel.
- 200391 Mark
Vandaag eens lekker rondneuzen op dit mooie forum. Na een werkdag bij Hudson's Bay warenhuis, nu projecten uitwerken.
Een zakenman is niets anders dan een dienstverlener. Als hij dat uit het oog verliest, verliest hij de basis van zijn zaak. - Piet Derksen