Dit is het archief van het Center Parcs Ervaringen Forum.
Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.
Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.
www.centerparcsinformatie.nl
Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.
Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.
www.centerparcsinformatie.nl
[Center Parcs] Erperheide Informatie en Vragen
- Kefferel
Re: [Center Parcs] Erperheide Informatie en Vragen
Hallo iedereen wij Gaan binnenkort naar cp erperheide
Weet er iemand of je daar ook van die golfkarretjes kan huren zoals in de vossemeren
Weet er iemand of je daar ook van die golfkarretjes kan huren zoals in de vossemeren
- Erkan
- DjPeter
Ze hebben een paar golf wagens op de EP.
Deze worden niet zo veel verhuurt omdat de afstanden op dit park beperkt zijn.
Deze worden niet zo veel verhuurt omdat de afstanden op dit park beperkt zijn.
- Mariëtte
- Beheerder
DINER SHOW IN DE BALUBA VAN CENTER PARCS ERPERHEIDE
Terwijl u geniet van een heerlijk 3-gangen diner, wordt u getrakteerd
op een wervelende show.
Bron: Erperheide.
Terwijl u geniet van een heerlijk 3-gangen diner, wordt u getrakteerd
op een wervelende show.
Bron: Erperheide.
Keep calm and go to Center Parcs .
- verena
Zeker en vast zijn geld waard wij zijn bij de eerste dinershow geweesd en was lekker eten en mooie show was in oktober
meest ervaring met erperheide :)
- 200391 Mark
Ja dat lijkt me ook geweldig! Heel leuk idee.
Een zakenman is niets anders dan een dienstverlener. Als hij dat uit het oog verliest, verliest hij de basis van zijn zaak. - Piet Derksen
- Visenya
Hoi hoi,
Een nieuw lid hier, maar wel als kind bijna jaarlijks naar CP geweest (zo'n leuke herinneringen aan) en afgelopen jaar nog Kempervennen bezocht.
Over een kleine maand zouden mijn vriend en ik graag een Comfort Appartement voor 2 personen boeken op Erperheide.
Hebben jullie tips over welk appartement ik het best selecteer of waar ik best rekening mee hou?
(had al ergens gelezen dat er lawaai van de bovengelegen appartement kan komen)
Groetjes,
Visenya
Een nieuw lid hier, maar wel als kind bijna jaarlijks naar CP geweest (zo'n leuke herinneringen aan) en afgelopen jaar nog Kempervennen bezocht.
Over een kleine maand zouden mijn vriend en ik graag een Comfort Appartement voor 2 personen boeken op Erperheide.
Hebben jullie tips over welk appartement ik het best selecteer of waar ik best rekening mee hou?
Groetjes,
Visenya
- Lissum1984
Ik ben vorige jaar op erperheide geweest die cottages daar zijn best aan de ouwe kant mijn vrouw wil dit jaar nog terug heb nu een vip cottage geboekt voor in oktober
ook in de kamer!
- Mariëtte
- Beheerder
Visenya schreef: ↑16 feb 2018 10:58 Hoi hoi,
Groetjes,
Visenya
Hoi Visenya,
Er zijn op Erperheide twee groepen appartementen. Appartementen bij het centrum en appartementen bij het bos. De meeste
appartementen bij het centrum grenzen aan een watertje.
Appartementen aan het water.
Er zijn twee 2 persoons appartementen die afwijken van de rest:
Appartementnr.429 heeft een sauna, stoomcabine een eettafeltje met 2 stoelen ipv. een eetbarretje en een kleine afwasmachine.
Appartementnr.432 heeft een stoomcabine, bubbelbad een eettafeltje met 2 stoelen ipv. een eetbarretje en een kleine afwasmachine.
Ikzelf verbleef in appartementnr.432, de bovenste, dus daar heb je zeker geen lawaaioverlast.
Een overzicht van ligging van de appartementen.
Ik ben verschillende keren foto's gaan maken bij de appartementen. Als je nog vragen hebt of een foto(s) wilt zien
dan hoor ik het graag.
- DjPeter
Hi
Mocht je nummers op voorkeur willen boeken, ik heb een platengrond met al de nummers van de cottages er op.
Mocht je nummers op voorkeur willen boeken, ik heb een platengrond met al de nummers van de cottages er op.
- Ona1991
Zou het mogelijk zijn om deze online te plaatsen? Ik ben hier ook wel in geïnteresseerd daar Erperheide ons favoriete park is. Wij nemen altijd 429 van de appartementen ivm bubbelbad maar voor een kort weekendje lijkt een gewone, fijn gelegen, cottage appartement ons ook wel eens een aangename afwisseling.
- Mariëtte
- Beheerder
Hoi Ona1991,
Een overzicht van de ligging van de appartementen. Mocht je een foto(s) willen zien van de ligging
van een appartement dan kan ik altijd kijken of ik iets kan vinden in mijn fotomappen.
OVERZICHT LIGGING APPARTEMENTEN
Op aanvraag. www.centerparcsinformatie.nl
Een overzicht van de ligging van de appartementen. Mocht je een foto(s) willen zien van de ligging
van een appartement dan kan ik altijd kijken of ik iets kan vinden in mijn fotomappen.
OVERZICHT LIGGING APPARTEMENTEN
Op aanvraag. www.centerparcsinformatie.nl
- 200391 Mark
"Dan nog even dit: Erperheide"
Center Parcs Erperheide, het eerste park over de grens. Erperheide opende haar deuren in 1981, en behoord tot de oudere parken in de Center Parcs familie. Maar niet getreurd, het woord oud, is slechts maar een woord. Ik was benieuwd hoe het met dit park staat, dus besloot er een weekendje heen te gaan!
Erperheide is een overzichtelijk park, ze hebben het net niet in Madurodam aangenomen door haar grootte.. nee dat dan net weer niet. Het park is goed te belopen, en heeft haar focus op kinderen. Een intiem park met mooie attracties.
Voor de Center Parcs kenners, is er een leuk nieuwtje: "Het collectief geheugen van Center Parcs is hier terug te vinden."
Oude Zwemmersbar bij de stroomversnelling
Aqua Mundo
Verassend grote Aqua Mundo voor dit relatief kleine park! "Man, wat een Aqua Mundo is dat zeg!" Voor mijn gevoel staat hier een parade paardje van Center Parcs.
De Baden, het aanbod en vegetatie is ronduit geweldig. Enorme bomen en verschillende planten sieren dit fraaie bad.
Alles is verscholen in een amazone, die is vormgegeven met de beste materialen. Lagunes zagen er prachtig uit.
Water temperatuur, lucht temperatuur en hygiene was dik in orde. Kon geen kritiek punt vinden. De glijbaan toren stond ingepakt in een fotodoek, maar is heel mooi gedecoreerd.
Mooie schone flagstones op de vloer. Amber Rosa kleur, dat geeft een gele en warme sfeer, wat het bad absoluut ten goede komt! het is kleurrijk van haarzelf.
Market Dome:
Intieme Market Dome met 2 ingangen. Entree was verzorgd, geen slingerende peuken, of andere troep, amai zeer proper Mooie Dome met wederom veel groen, ik als groot planten liefhebber kan dit alleen maar waarderen. Horeca en winkels zaten mooi verscholen in de dome. Mooie ruime Supermarkt, die heel sfeervol is ingericht. Heerlijk gegeten bij Evergreenz, Fuego en Grand Café
Cottage 561
Een comfort 4 persoons, was leuk en kleurrijk ingericht. Was zeer schoon, en compleet van meubilair dat allemaal heel was. Een bekende John Fahmel bungalow met een grote schuifpui, waardoor er veel licht binnenkwam. Er was veel natuur en grasvelden rondom de cottage. Door de opstelling had je niet door, dat het in een cluster van 6 zat. Heel fijn!
Kinderboerderij, My Pony Vakantie en Baluba:
Mooie ruime verzorgde kinderboederij, veel dieren, veel leuke feitjes en ruimten waar deze dieren te vinden zijn.
Grappig detail vond ik, het oude kinderhofje terug te zien als het huis van de boer. Frank en Ronald waren er niet trouwens.... flauw...
Ponyvakantie area was leuk en mooi opgezet, hier waren veel blije kinderen te vinden, voor de lessen. Het zag er allemaal netjes en verzorg uit. Baluba blijft een grote trekker, zelf heb ik vroeger heel wat balletjes weggeschoten. Alles zag er ook hier weer heel netjes uit. Leuk om het terug te zien.
Park Infrastructuur
Heel mooi verzorgd park, dat allereerst. Goed verlicht, de nostalgische verlichting doet haar werk goed. Er hangt een knusse sfeer op het park. De buitenmuren van de cottages zijn niet geschilderd, maar dat komt niet negatief tevoorschijn. Mooi park. wegen waren goed, weinig echte modderpoelen, af en toe wat gaten in het wegdek, maar dat kan ook komen door de vorst.
Mindervaliden bungalow nummer 101 Het ontwerp is van de Eemhof.
Kortom een mooi park om met het hele gezin samen te komen.
Center Parcs Erperheide, het eerste park over de grens. Erperheide opende haar deuren in 1981, en behoord tot de oudere parken in de Center Parcs familie. Maar niet getreurd, het woord oud, is slechts maar een woord. Ik was benieuwd hoe het met dit park staat, dus besloot er een weekendje heen te gaan!
Erperheide is een overzichtelijk park, ze hebben het net niet in Madurodam aangenomen door haar grootte.. nee dat dan net weer niet. Het park is goed te belopen, en heeft haar focus op kinderen. Een intiem park met mooie attracties.
Voor de Center Parcs kenners, is er een leuk nieuwtje: "Het collectief geheugen van Center Parcs is hier terug te vinden."
Oude Zwemmersbar bij de stroomversnelling
Aqua Mundo
Verassend grote Aqua Mundo voor dit relatief kleine park! "Man, wat een Aqua Mundo is dat zeg!" Voor mijn gevoel staat hier een parade paardje van Center Parcs.
De Baden, het aanbod en vegetatie is ronduit geweldig. Enorme bomen en verschillende planten sieren dit fraaie bad.
Alles is verscholen in een amazone, die is vormgegeven met de beste materialen. Lagunes zagen er prachtig uit.
Water temperatuur, lucht temperatuur en hygiene was dik in orde. Kon geen kritiek punt vinden. De glijbaan toren stond ingepakt in een fotodoek, maar is heel mooi gedecoreerd.
Mooie schone flagstones op de vloer. Amber Rosa kleur, dat geeft een gele en warme sfeer, wat het bad absoluut ten goede komt! het is kleurrijk van haarzelf.
Market Dome:
Intieme Market Dome met 2 ingangen. Entree was verzorgd, geen slingerende peuken, of andere troep, amai zeer proper Mooie Dome met wederom veel groen, ik als groot planten liefhebber kan dit alleen maar waarderen. Horeca en winkels zaten mooi verscholen in de dome. Mooie ruime Supermarkt, die heel sfeervol is ingericht. Heerlijk gegeten bij Evergreenz, Fuego en Grand Café
Cottage 561
Een comfort 4 persoons, was leuk en kleurrijk ingericht. Was zeer schoon, en compleet van meubilair dat allemaal heel was. Een bekende John Fahmel bungalow met een grote schuifpui, waardoor er veel licht binnenkwam. Er was veel natuur en grasvelden rondom de cottage. Door de opstelling had je niet door, dat het in een cluster van 6 zat. Heel fijn!
Kinderboerderij, My Pony Vakantie en Baluba:
Mooie ruime verzorgde kinderboederij, veel dieren, veel leuke feitjes en ruimten waar deze dieren te vinden zijn.
Grappig detail vond ik, het oude kinderhofje terug te zien als het huis van de boer. Frank en Ronald waren er niet trouwens.... flauw...
Ponyvakantie area was leuk en mooi opgezet, hier waren veel blije kinderen te vinden, voor de lessen. Het zag er allemaal netjes en verzorg uit. Baluba blijft een grote trekker, zelf heb ik vroeger heel wat balletjes weggeschoten. Alles zag er ook hier weer heel netjes uit. Leuk om het terug te zien.
Park Infrastructuur
Heel mooi verzorgd park, dat allereerst. Goed verlicht, de nostalgische verlichting doet haar werk goed. Er hangt een knusse sfeer op het park. De buitenmuren van de cottages zijn niet geschilderd, maar dat komt niet negatief tevoorschijn. Mooi park. wegen waren goed, weinig echte modderpoelen, af en toe wat gaten in het wegdek, maar dat kan ook komen door de vorst.
Mindervaliden bungalow nummer 101 Het ontwerp is van de Eemhof.
Kortom een mooi park om met het hele gezin samen te komen.
Een zakenman is niets anders dan een dienstverlener. Als hij dat uit het oog verliest, verliest hij de basis van zijn zaak. - Piet Derksen
- TimBerg
Mooie review, Mark! Erg leuk om te lezen :-)
1x HB, 2x HH, 2x MD, 1x EP, 1x VM, 1x BTS, 1x PZ
- Wesley
Mooi review :)
Uitgebreide informatie en met lekker veel foto's, Top !!
Ik ben er zelf nog nooit geweest , staat wel op mijn CP lijstje.
Groetjes Wesley
Uitgebreide informatie en met lekker veel foto's, Top !!
Ik ben er zelf nog nooit geweest , staat wel op mijn CP lijstje.
Groetjes Wesley
*2018 De Eemhof , De Huttenheugte
*2017 Het Heijderbos
*2015 Het Heijderbos
*2013 Het Vennenbos , De Lommerbergen
*2012 De Lommerbergen
*2006 De Eemhof
*2005 Het Heijderbos
*2017 Het Heijderbos
*2015 Het Heijderbos
*2013 Het Vennenbos , De Lommerbergen
*2012 De Lommerbergen
*2006 De Eemhof
*2005 Het Heijderbos
- Mariëtte
- Beheerder
Hoi Mark,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!
Het leest heerlijk weg en de foto's zijn prachtig !
Zo te lezen heb je een heerlijk weekend gehad, ook lekker gegeten en gezwommen in de
de mooie Aqua Mundo van het park. Wat mij betreft de mooiste Aqua Mundo van Center
Parcs. De cottage ziet er netjes en verzorgd uit, leuk om te zien!
Toen je afgelopen weekend op het park was, was toe de House of Games al gesloten en
was de Kids Bingo en de Crazy Bingo ook al afgelast?
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review!
Het leest heerlijk weg en de foto's zijn prachtig !
Zo te lezen heb je een heerlijk weekend gehad, ook lekker gegeten en gezwommen in de
de mooie Aqua Mundo van het park. Wat mij betreft de mooiste Aqua Mundo van Center
Parcs. De cottage ziet er netjes en verzorgd uit, leuk om te zien!
Toen je afgelopen weekend op het park was, was toe de House of Games al gesloten en
was de Kids Bingo en de Crazy Bingo ook al afgelast?
- Tania
Iemand ervaring met cottage 301
- Mariëtte
- Beheerder
Hoi Tania,
5 persoons premium cottagenr.301 ligt gelijk bij de ingang van zone 3.
Dit is de voorkant cottagenr.301.
Vlakbij de cottage ligt het pad naar Cool Factor.
Dit is de achterkant van de cottage met het terras.
5 persoons premium cottagenr.301 ligt gelijk bij de ingang van zone 3.
Dit is de voorkant cottagenr.301.
Vlakbij de cottage ligt het pad naar Cool Factor.
Dit is de achterkant van de cottage met het terras.
- 200391 Mark
Hoi Mariette,
Wat antwoorden op je vragen, House of games weet ik niet, daar ben ik niet geweest. Maar de Crazy Bingo ging gewoon door. :)
Wat antwoorden op je vragen, House of games weet ik niet, daar ben ik niet geweest. Maar de Crazy Bingo ging gewoon door. :)
- verena
vind het vooral erg voor het personeel dat ze waarschijnlijk minder uren zullen hebben als je de app bekijkt wat er deze week maar gepland staat qua activiteiten geen kids bingo en geen crazy bingo hopelijk is er voor de gasten ook enige compensatie je gaat op vakantie om iets leuks te doen en niet savonds na sluitingsuur van de baluba of aqua mundo in je cottage te zitten hopelijk is dit snel op gelost
- schelli
Hello everybody,
sorry for writing in english ... but my dutch is not good enough for writing in the forum. I can read, listen and talk ... so dutch answers are no problems I hope, this is OK
We are going to Erperheide on Monday for the midweek. We got the voorlopig cottage-nr. 539 (5 Persons Premium).
Would be great, if you have any information about this cottage
What does it mean in the above comments? Why is there no Bingo for the kids and why will the house of games be closed? Are there any problems in Erperheide?
sorry for writing in english ... but my dutch is not good enough for writing in the forum. I can read, listen and talk ... so dutch answers are no problems I hope, this is OK
We are going to Erperheide on Monday for the midweek. We got the voorlopig cottage-nr. 539 (5 Persons Premium).
Would be great, if you have any information about this cottage
What does it mean in the above comments? Why is there no Bingo for the kids and why will the house of games be closed? Are there any problems in Erperheide?
Bezochte Centerparcs:
Park Hochsauerland, Erperheide, De Vossemeeren, Het Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Port Zélande, De Huttenheugte, De Kempervennen, (De Lommerbergen, Het Vennebos)
Park Hochsauerland, Erperheide, De Vossemeeren, Het Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Port Zélande, De Huttenheugte, De Kempervennen, (De Lommerbergen, Het Vennebos)
- verena
Beste chelli
De house of games en de twee bingo's kids en crazy zijn momenteel afgelast doordat er een controle geweesd is op de Belgische parken van de gok comité en er blijkbaar iets is waardoor minderjarigen kinderen aan gezet word tot gokken en dat is niet oke in belgie
Meer weet ik er ook niet over
Veel plezier op Erperheide en laat je even weten hoe jullie het ervaren hebben daar
De house of games en de twee bingo's kids en crazy zijn momenteel afgelast doordat er een controle geweesd is op de Belgische parken van de gok comité en er blijkbaar iets is waardoor minderjarigen kinderen aan gezet word tot gokken en dat is niet oke in belgie
Meer weet ik er ook niet over
Veel plezier op Erperheide en laat je even weten hoe jullie het ervaren hebben daar