Dit is het archief van het Center Parcs Ervaringen Forum.
Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.
Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.
www.centerparcsinformatie.nl
Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.
Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.
www.centerparcsinformatie.nl
[Sunparks Ardennen] Informatie & Vragen
- Mariëtte
- Beheerder
[Sunparks Ardennen] Informatie & Vragen
NU OOK E-CARS TE HUUR BIJ DE BIKE & FUN
Bron: Sunparks Ardennen
Bron: Sunparks Ardennen
Keep calm and go to Center Parcs .
- Mariëtte
- Beheerder
- Mariëtte
- Beheerder
Re: [Sunparks Ardennen] Informatie & Vragen
De prachtige lichtkoepels zorgen voor veel daglicht binnen maar in de shop en Plaza voor veel overlast
tijdens erg zonnige zomerdagen. Er zijn nu zeildoeken over de koepels geplaatst waar de klapramen apart
voorzien werden zodat deze nog open kunnen. Ook de lichtstraat werd voorzien van zeildoek. Op deze manier
wordt er een groot deel van de zon weerkaatst en dus zal het minder “heet” zijn binnen en bezoekers hebben
geen last van de felle zonnestralen.
Bron: Impulse Reclameatelier.
tijdens erg zonnige zomerdagen. Er zijn nu zeildoeken over de koepels geplaatst waar de klapramen apart
voorzien werden zodat deze nog open kunnen. Ook de lichtstraat werd voorzien van zeildoek. Op deze manier
wordt er een groot deel van de zon weerkaatst en dus zal het minder “heet” zijn binnen en bezoekers hebben
geen last van de felle zonnestralen.
Bron: Impulse Reclameatelier.
- Mariëtte
- Beheerder
Nieuw bij Sunparks Ardennen: Een frituurkraam.
Open tussen 12.00 en 20.00 uur.
Bron: Sunparks Ardennen.
Open tussen 12.00 en 20.00 uur.
Bron: Sunparks Ardennen.
- Tom
Sorry, maar dat is toch lelijk?!
Tijd voor Center Parcs zeg ik, hopelijk wordt die ombouw van SP naar CP ooit nog gerealiseerd!
Tijd voor Center Parcs zeg ik, hopelijk wordt die ombouw van SP naar CP ooit nog gerealiseerd!
- Mariëtte
- Beheerder
TOERISTEN ONWEL IN SUNPARKS ARDENNEN.
- Pamela-010
Reactie co2 vergiftiging
Ik vind deze krantenartikel heel bizar ikben zelf een van die 8 personen, wij hebben niet gebeld omdat wij misselijk waren maar omdat mijn zoontje van 6 bewusteloos in bed lag! Wij hadden gezellig de openhaard aan en mijn zoontje lag op bed en die begon opeens te gillen geen menselijke gil! Het was super eng alsof hij bezeten was, wij kregen hem met geen mogelijkheid wakker ik ben naar benede gerend enheb 112 gebeld, mijn schoonmoeder was aan het overgeven en had erge hoofdpijn maar dacht aan een migraine aanval dat heeft ze vaker die is op bed gaan liggen en was ook binna bewusteloos het is dat ze mij 112 hoorde bellen want ze kon niet meer opstaan, ambulance was aangekomen en het eerste wat ze deden toen zei binnen kwamen waren de ramen open gooien en zeiden co2 naar buiten allemaal!! Ik
Mijn zoontje van 4 maanden uit bed gepakt en naar buiten gerend we zijn bij buren opgevangen en daar werd gelijk alles gecheckt! Als eerst kreeg mijn zoontje zuurstof want die had 21 procent in zijn bloed en ik zelf 25 mijn schoonmoeder29 en bij 30 kan het gewoon afgelopen zijn! Wij moesten allemaal mee met een ambulance naar het millitaire hospital in brussel 2 uur rijden! Daar aangekomen moest mijn zoontje en schoonmoeder in een zuurstofcabine! En wij allemaal heel de nacht aanhet zuurstof! En nu allemaal nog een hersencheck over 3 weke ! Dus vind het heel erg dat meneer frank doet alsof het allemaal niet zo erg was mijn zoontje durft niet meer te slapen omdat toen hij bewusteloos was een wit licht zag daar
Moest hij heen maar een spook liet hem7x schrikken dat waren dus die gillen! Anders waren hij en wij er niet meer geweest!!!!
Mijn zoontje van 4 maanden uit bed gepakt en naar buiten gerend we zijn bij buren opgevangen en daar werd gelijk alles gecheckt! Als eerst kreeg mijn zoontje zuurstof want die had 21 procent in zijn bloed en ik zelf 25 mijn schoonmoeder29 en bij 30 kan het gewoon afgelopen zijn! Wij moesten allemaal mee met een ambulance naar het millitaire hospital in brussel 2 uur rijden! Daar aangekomen moest mijn zoontje en schoonmoeder in een zuurstofcabine! En wij allemaal heel de nacht aanhet zuurstof! En nu allemaal nog een hersencheck over 3 weke ! Dus vind het heel erg dat meneer frank doet alsof het allemaal niet zo erg was mijn zoontje durft niet meer te slapen omdat toen hij bewusteloos was een wit licht zag daar
Moest hij heen maar een spook liet hem7x schrikken dat waren dus die gillen! Anders waren hij en wij er niet meer geweest!!!!
- Tom
Jeetje Pamela, dat klinkt verschrikkelijk!
Ik mag toch hopen dat Sunparks jullie goed te woord heeft gestaan achteraf. Veel sterkte gewenst!
Die huisjes mogen dus zeker een opknapbeurt gebruiken
Ik mag toch hopen dat Sunparks jullie goed te woord heeft gestaan achteraf. Veel sterkte gewenst!
Die huisjes mogen dus zeker een opknapbeurt gebruiken
- Pamela-010
We hebben hem heel even gesproken hij vond het uiteraard ook erg! Wij hebben een gratis etentje gehad en de taxi vanaf het ziekenhuis wat er verder gaat gebeuren weten we nog niet we worden nog gebeld door hem.
- Mariëtte
- Beheerder
De Aquafun is tijdelijk niet toegankelijk voor dagbezoekers. Alle andere faciliteiten (sporten, restaurants, winkel enz.) zijn wel toegankelijk.
Aquafun Sunparks Ardennen.
Aquafun Sunparks Ardennen.
- Tom