Dit is het archief van het Center Parcs Ervaringen Forum.

Het is alleen bedoeld als naslagwerk, reageren of aanmelden is niet mogelijk.

Zijn er toch vragen of opmerkingen gelieve deze op het actieve forum te stellen.

www.centerparcsinformatie.nl

[Center Parcs] Les Ardennes Informatie & Vragen

De Vossemeren, Erperheide, Les Ardennes, Terhills
Plaats reactie
Mariëtte
Beheerder

Re: [Center Parcs] Les Ardennes Informatie & Vragen

Bericht door Mariëtte »

Maasje schreef: 23 jun 2018 21:22 mariette, waar kan ik je andere foto’s vinden? Ben erg benieuwd, maar ik weet nuet welke pagina je bedoelt met de foto pagina....nogmaals dankjewel voor de moeite!

Hoi Maasje,

Ik ben bezig met het uitzoeken van de foto's, dit is best een werkje en moet er even de tijd voor hebben.

Nog even geduld 10^!

Maar er staan al HEEL VEEL FOTO'S VAN CENTER PARCS LES ARDENNES op het forum.

Maasje schreef: 15 jan 2018 14:43 Misschien een vreemde vraag, maar verkopen ze op het park ook buitenspeelgoed, zoals voetballen?

Ja, er is buitenspeelgoed te koop en ook worden er voetballen verkocht!

Afbeelding
Keep calm and go to Center Parcs 7^ .
MartijnAbel

Bericht door MartijnAbel »

Wij gaan morgen heen. 3^ Zal zeker ook wat foto's gaan schieten en hier wat plaatsen
MartijnAbel

Thanks trouwens voor de foto's Mariette! Helaas wel zonde dat er allemaal trappetjes zitten bij 136. Hadden nog zo aangegeven dat dat niet moet...
Dus we klimmen maar weer in de telefoon
Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi MartijnAbel,

Is het nog gelukt met omboeken naar een andere cottage?

Een heel fijn verblijf toegewenst en je foto's zijn meer dan welkom 7^ !
MartijnAbel

Mariëtte schreef: 25 jun 2018 07:48 Hoi MartijnAbel,

Is het nog gelukt met omboeken naar een andere cottage?

Een heel fijn verblijf toegewenst en je foto's zijn meer dan welkom 7^ !

Niet meer gedaan, hebben het naar voor lief genomen.
Uiteindelijk is die cottage hartstikke netjes.
Onze cottage 525 daarentegen is te smerig om aan te pakken. Niet schoongemaakt, honderharen overal, bruine, onverklaarbare strepen overal, missend spul(box, dekbedspul voor de kleine) kinderstoel kapot en ga zo maar door... Dus niet een hele fantastische start van de vakantie helaas...
MartijnAbel

Uiteindelijk is het huisje nogmaal schoongemaakt. Helaas nog steeds niet naar behoren dus komt er morgen nogmaals een schoonmaakploegje.
Ik denk dat ze domweg te snel willen/moeten, al neem ik dat de schoonmaakster niet meteen kwalijk. Na een gesprekje met de receptie kwamen ze heel snel tot de conclusie dat dit toch zeker niet de bedoeling is. Aangegeven dat 136 toch met trapjes is, ook al was aangegeven door ons dat dit ivm de kleine verre van handig is. Tevens de andere punten aangegeven en toen kwamen ze meteen met de oplossing om kosteloos 11^ een e-car te mogen huren voor de hele week. Dat vond ik wel een hele nette oplossing! Dus in dat opzicht hebben ze dat goed opgelost 3^ morgen ophalen en dan genieten. Eten(hamburger menu met friet) wel heel erg goed op het park. Bewegwijzering mag zeker beter, heel omslachtig, maar gelukkig al wat sluiproutes kunnen vinden.
De aankleding binnen bij de restaurant vind ik echt supermooi! In dezelfde trant als Parc Sandur vind ik. Wel heel erg warm binnen maar daar gaan we niet dood aan.
Personeel netjes, alleen zonde dat ze weinig engels spreken. Aan de andere kant kan ik het Duits wel weer afstoffen na een jaartje haha
Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Goed om te horen dat er snel een oplossing is gekomen en dat jullie nu kosteloos een e-car mogen
gebruiken voor de hele week 1^! Daar zullen jullie vast heel veel plezier aan beleven.

Wij vonden het ook behoorlijk warm in de Market Dome, dus maar vaak op het buitenterras gezeten.

Jammer dat er maar zo weinig personeel Engels of Nederlands spreekt. Bij ons begon het al bij de
Check-In, het meisje deed zo haar best, maar wij konden er geen touw aan vastknopen wat ze nou
precies allemaal zei. Het is vaak lastig communiceren met het personeel en in sommige gevallen had
ik de moed ook maar opgegeven om een antwoord te krijgen op mijn vraag(en). Die taalbarrière is
wat mij betreft echt wel een dingetje.

Hopelijk is jullie huisje nu wel naar behoren schoongemaakt?
MartijnAbel

Mariëtte schreef: 26 jun 2018 08:13 Goed om te horen dat er snel een oplossing is gekomen en dat jullie nu kosteloos een e-car mogen
gebruiken voor de hele week 1^! Daar zullen jullie vast heel veel plezier aan beleven.

Wij vonden het ook behoorlijk warm in de Market Dome, dus maar vaak op het buitenterras gezeten.

Jammer dat er maar zo weinig personeel Engels of Nederlands spreekt. Bij ons begon het al bij de
Check-In, het meisje deed zo haar best, maar wij konden er geen touw aan vastknopen wat ze nou
precies allemaal zei. Het is vaak lastig communiceren met het personeel en in sommige gevallen had
ik de moed ook maar opgegeven om een antwoord te krijgen op mijn vraag(en). Die taalbarrière is
wat mij betreft echt wel een dingetje.

Hopelijk is jullie huisje nu wel naar behoren schoongemaakt?

De taalbarriere is af en toe wel een dingetje inderdaad haha. Of het huisje goed schoon is gaan we zien als we terugkomen denk ik.
Helaas was er vandaag geen e-car beschikbaar(hoe dan als je het geregeld hebt) dus dat gaat alweer een dag minder worden. Zo zonde dat ze het op proberen te lossen, maar dat het steeds halfbakken is.
Huisje is voor de rest wel mooi, net als veel gedeelten van het park. Kinderboerderij vind de kleine man heel leuk!
Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

De opening van de Action Factory is verplaatst van medio oktober 2018 naar, op z'n vroegst, rond de kerstvakantie 2018.
Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

lailavanbeers schreef: 12 jun 2018 16:05 Hoi,
Weet iemand of je in les Ardennes ook zo de grote familie go-cars kan huren

Hoi lailavanbeers,

Er zijn geen familie go-cars te huur op Center Parcs Les Ardennes.

Hierbij een overzichtje van wat er te huur is bij het Cycle Center.

Afbeelding

Afbeelding

lailavanbeers schreef: 12 jun 2018 16:11 Wij gaan naar Les Ardennes op 23 Juli. Weet iemand of het ponyrijden da al klaar is?

Het ponyrijden zal dan waarschijnlijk nog niet klaar zijn.

lailavanbeers schreef: 12 jun 2018 16:05 Wat houdt het doldwaze diner met orry in? En op welke dag en inwelk restaurant is dit dan?

Het Orry Doldwaze diner houdt in dat de kids na het eten mogen aanschuiven bij Orry aan
tafel. Samen maken ze een toetje en dan met z'n allen in parade door het restaurant om
trots het resultaat te laten zien. Dit vind plaats in Het Market Restaurant.

Op dit moment is eer een Orry Doldwaze diner op maandag en vrijdag.
Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

TimBerg schreef: 22 jun 2018 19:13 Mariette, zijn ze de cottages ook aan het schilderen aan ds buitenzijde?

Hoi Timberg,

Er worden nog steeds dingen vernieuwd, maar ik heb niet gezien dat ze nu de huisjes aan de buitenkant aan het verven zijn.

ER WORDEN NOG STEEDS DINGEN VERNIEUWD

JUNI 2018

De cottages hebben (of krijgen nog) nieuwe dakgoten en nieuwe dakpannen.
Afbeelding

Afbeelding

Nieuwe toegangspaden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nieuwe terrasvloeren.
Afbeelding

Nieuwe cottagenummerpalen.
Afbeelding

Afbeelding

Oude houten bielzen worden vervangen voor nieuwe betonnen bielzen.
Afbeelding

Afbeelding

Nieuwe trappetjes en leuningen.
Afbeelding

Nieuwe bewegwijzering.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De vernieuwde ingang van de Market Dome.
Afbeelding

Afbeelding

Verder zijn ze ook bezig met de groenvoorziening. Er wordt gesnoeid, gras ingezaaid, en nieuwe planten/struiken.
MartijnAbel

Ze zijn druk bezig met het plaatsen van nieuwe palen met de huisjesnummers er op. Tevens her en der wat paden, maar het meeste is al wel klaar wat ik kan zien.
Ze hebben het speelveld/basketbalveld de afgelopen dagen helemaal leeg getrokken en zijn nu alweer bezig daar wat nieuws aan te leggen.
Tom

Bericht door Tom »

Wat goed zeg, dat ze daar nu allemaal mee bezig zijn.
Maar van de andere kant ook vreemd?! Ze openen in december een "nieuw" park, maar er moet dus blijkbaar nog heel wat gebeuren...

Neemt niet weg, dat ik de vernieuwingen allemaal érg mooi vind.
En vooral het bord boven de ingang van de Market Dome, vind ik héél tof! Alleen al het feit, dat ze hier niet voor zo'n lelijk bedrukte plaat gekozen hebben, maar gewoon "zoals vroeger" een mooi, handgemaakt bord. Het zijn de kleine dingen die het verschil maken en dit maakt voor mij het verschil.

Ook de paden etc. zien er prima uit. Evenals de nieuwe paaltjes om de cottagenummers aan te geven.
Langzaamaan ebt Sunparks weg en komt Center Parcs ervoor in de plaats 7^
lailavanbeers

Bericht door lailavanbeers »

Hoi,

Ik zag vandaag op de app dat je vanaf deze week ook de Outdoor Tennis kan boeken.

Is dit een nieuwe of vernieuwd ? Iemand foto's misschien ?

Voor ons is het aftellen geblazen, de 23ste gaan we naar het park.
Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi lailavanbeers,

Onze forumactiviteiten zijn verplaatst naar het Center Parcs Forum.

Het antwoord op jouw vraag heb ik daarom daar beantwoord.

https://www.centerparcsforum.nl/forum/i ... #msg215126
Plaats reactie